| ul. Słowackiego 21/23, 01-593 Warszawa | Pon. - Pt. 10:00 - 20:00, Sob. 9:00 - 14:00

Skleroterapia – skuteczna bezoperacyjna metoda leczenia żylaków

Żylaki to dużo więcej niż problem estetyczny – nieodwracalnie poszerzone, poskręcane żyły widoczne pod skórą mogą upośledzać przepływ krwi, a nieleczone niekiedy skutkują groźnymi dla zdrowia, a nawet życia powikłaniami, np. zapaleniem żył powierzchownych, zakrzepica w układzie żył głebokich, owrzodzeniami czy zatorowością płucną Jedną z najskuteczniejszych bezoperacyjnych metod leczenia żylaków jest skleroterapia, na którą zapraszamy do naszej Kliniki Zdrowych Nóg w Warszawie. Aby dowiedzieć się więcej zadzwoń: 501 514 056.

Pierwszym objawem kłopotów z układem żylnym może być uczucie zmęczenia i ciężkości nóg, ich puchnięcie oraz niewielkie pajączki, które mogą (ale nie muszą) przekształcić się w żylaki. O ile pajączki to w większości problem tylko estetyczny, to już żylaki – grube, poskręcane, widoczne pod skórą żyły – mogą być groźne dla zdrowia i życia. Ich powstawanie może być uwarunkowane genetycznie, pojawiają się u osób otyłych, kobiet w ciąży, u osób prowadzących siedzący lub stojący tryb życia, mało aktywnych fizycznie.

Skleroterapia w Klinice Zdrowych Nóg

Jeszcze niedawno leczenie zaawansowanych żylaków wiązało się z koniecznością operacji i długiej rekonwalescencji. Obecnie jednak stosuje się metody mniej inwazyjne, w tym dostępną w naszej Klinice Zdrowych Nóg skleroterapię. Polega ona na podaniu do światła zmienionej chorobowo żyły specjalnego środka medycznego, który doprowadza do zmian w ścianie żyły oraz jej zarośnięcia. Po zabiegu lekarz wykonuje opatrunek uciskowy, a pacjent może wrócić do domu i normalnych aktywności, przestrzegając jedynie zaleceń lekarza (m.in. obowiązku noszenia specjalnej pończochy uciskowej). Oczywiście na pełne wchłonięcie żylaka trzeba poczekać kilka tygodni.

Na skleroterapię wykonywaną przez doświadczonych specjalistów i w miłej atmosferze zapraszamy do Kliniki Zdrowych Nóg w Warszawie. Zachęcamy do kontaktu -> https://klinikanog.pl/kontakt/.

2019-01-10T11:12:27+02:00 20 listopada 2018|