Flebologia

• flebologia
Flebologia 2019-07-09T15:10:18+02:00

Project Description

Jest dziedziną lekarską zajmującą się chorobami układu żylnego, a rozwój tej specjalności wiąże się z ogromnym postępem wiedzy medycznej dotyczącym funkcjonowania i nieprawidłowości działania naczyń odbierających krew z tkanek i dostarczających ją z powrotem do serca, czyli naczyń żylnych. Rozwój nauki w tej dziedzinie pokazał, jak ważne są patologie układu żylnego i jak ogromna liczba pacjentów cierpi z tego powodu.

Opuchnięte nogi, powstawanie pajączków oraz uczucie ciężkości, ból nóg i skurcze mięśni łydek, pojawiające się zwykle po długotrwałym przyjmowaniu pozycji siedzącej lub stojącej to pierwsze objawy, które przez wielu z nas są bagatelizowane. Wiele osób uważa, że mrowienie czy drętwienie nóg to chwilowe i zaraz przejdzie. Jednak już właśnie na tym etapie warto przebadać się na obecność żylaków, gdyż im wcześniej zostaną one wykryte, tym łatwiejsze i skuteczniejsze będzie ich leczenie.

Żylaki kończyn dolnych świadczą o nieprawidłowej kondycji naczyń żylnych i stanowią nie tylko problem kosmetyczny, ale również zdrowotny.

Pojawienie się żylaków i brak leczenia może się wiązać z poważnymi komplikacjami ze strony układu krwionośnego. Żylaki na nogach, jeżeli nie zostaną w porę poddane leczeniu, mogą powodować owrzodzenia żylne podudzi, zakrzepowe zapalenie żył, a nawet zatorowość płucną.

Na szczęście rozwijająca się medycyna stwarza możliwości eliminowania tego defektu.

W Klinice Zdrowych Nóg lekarz specjalista-flebolog  wykazuje holistyczne podejście do pacjenta wraz z metodami terapeutycznymi, które w sposób jak najmniej traumatyzujący dla Pacjenta pozwalają łagodzić jego objawy i leczyć przyczynę dolegliwości.

Podczas wizyty konsultacyjnej  w naszej klinice lekarz wykona badanie dopplerowskie a następnie dobierze odpowiednią metodę leczenia dostosowaną do swoich potrzeb i możliwości finansowych. Udzieli wyczerpującej informacji o profilaktyce w postępie choroby i dobierze odpowiedni wyrób kompresyjny, zapewniający komfort noszenia, jak również spełniający Państwa oczekiwana estetyczne.

W Klinice Zdrowych Nóg zapewniamy:
  • Diagnostyka z wykorzystaniem USG doppler
  • Nowoczesne nieinwazyjne (bezoperacyjne) metody leczenia żylaków: skleroterapia, laserowe  zabiegi wewnątrznaczyniowe, klejenie żylaków metodą VENASEAL, przezskórne zamykanie żylaków,
  • Edukacja w zakresie profilaktyki przeciwżylakowej: uczymy naszych Pacjentów bandażowania wielowarstwowego,
  • Indywidualnie dobieramy wyroby kompresyjne sprawdzonych producentów.
  • Zabieg skleroterapii-krótki opis
  • Zgoda na zabieg